Välkommen

Välkommen till min resedagbok för mitt utbytespluggande i Troyes som sträcker sig fram till jul ungefär! Syftet med resedagboken är att man förhoppningsvis kommer kunna följa med i vad som händer där borta med hjälp av lite text och bilder. Risken är ju annars att man tycker att man måste säga samma saker åt alla men så visar det sig senare att man glömt nämna det mesta för de flesta! Nåja nog om syftet, det borde man nästan kunna gissa sig till genom det lite blondinbellainspirerade namnet på bloggen..

I "natt" omkring 06 går flyget från Kallax och det börjar kännas väldigt nära nu. Började med packningen kring 14-tiden idag, så går det när man har svårt att motivera sig innan det är absolut akut! Nu börjar packningen ha tagit form i alla fall, det återstår bara att se vad som går in i väskorna! Här kommer också första bilden som föreställer packningen i nuläget.Packning pågår

I fortsättningen blir det nog bättre bilder, har köpt en kamera som ännu är nerpackad, så fick ta en bild med mobilen.
Det som helt klart hänger löst är ju det vita (protein)pulvret nere i vänstra hörnet, man är ju inte sugen på långa förhör i dunkla franska förhörslokaler med tillhörande kroppsvisitationer! Nåja den som lever får se vad som ryms, tack o gonatt!

Kommentarer
Postat av: anders

Å ge FAN i å krascha med flygplanet när du åker ner nu..

2009-07-30 @ 19:55:58
Postat av: Freddan

Haha! Dom har nog aldrig hört "Jag trodde det bara var proteinpulver" förut...

2009-07-30 @ 21:23:23
Postat av: Anonym

du är en sån liten dubbelmoralare så de finns int!

jahaaaa, du blåvägrar läsa min jävla blogg men så gåru å skaffar en egen! jaaadu de är bäst du uppdaterar gode ofta annars lär ja tappa intresset å bara sporadiskt läsa din jävla blogg precis som du läs min! ;) å proteinpulver lär dom ha i frankrike också så de må du ju lämna hemma! kom ihåg min dröm nu också! utomlandsresor är faaan int å leka me!!! =) / H

2009-07-30 @ 23:04:34
URL: http://hannaguldfisk.blogg.se/
Postat av: Sara

Det där var helt klart en nytt sätt att packa på... Men, vi ska äta tacos nu med dina föräldrar hos oss. Det är bebisinspektion som gäller!

2009-07-31 @ 20:31:08
URL: http://djrnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0