Skidvallning i Frankrike

Hej!

Många (jag själv nästan inkluderad) har nog trott att den här bloggen kan vara död , men jag måste erkänna att det var en nära-döden-upplevelse! *Rockymusiken spelas*

Här pågår stenhårt tentapluggande och projektande, allt ska vara klart den här vekan, 4 slutprov och 1 projekt... franskaprovet gjordes iofs redan i förra veckan och det kändes otroligt nog bra.

Under en pluggpaus, då hjärnan var tillfälligt fullproppad av ny information, var det uppfriskande att gå ut och valla skidorna inför kommande alpresan, kan lova att det blev några höjda ögonbryn i inlandsstaden Troyes! Här är det en liten sensation att det ens kommit en cm snö och berg kan inte skymtas på miltals avstånd. Tror knappast nån här ens vet att man vallar skidor, så vad jag sysslade med verkar ha skakat upp en hel del personer! (Hade i alla fall en varningsskylt) :D



Sen måste jag också säga att kundvagnen var otroligt bra att valla skidor på, har sällan haft ett lika bra vallabord!

Blir nog ännu nått inlägg till här på bloggen hoppas jag, kanske lite alpbilder till exempel! Snart är jag ju hemma igen också, 24:e januari närmare bestämt!

Kommentarer
Postat av: Elizabeth

:) :) :)

2010-01-10 @ 20:01:59
URL: http://eroosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0